ZAJĘCIA GRUPOWE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ZAJĘCIA GRUPOWE
 
Zajęcia odbywają się w małych grupach (maksymalnie 6-8 osób), a ich uczestnicy są dobierani na podstawie kryterium wieku, posiadanych umiejętności pływackich oraz sprawności motorycznej. Optymalny dobór uczestników danej grupy pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie nauczanych elementów. Zajęcia przeznaczone są dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych zarówno na etapie nauki pływania jak i doskonalenia już posiadancyh umięjętności. Tą formę zajęć pływackich szczególnie polecamy najmłodszym dziciom w wieku 4-7 lat. Podczas tych zajęć umięjętnie łączynie naukę i zabawę co pozwala na szybkie i bezstresowe przyswajanie umięjętności pływackich a przy okazji jest wspaniałą formą odpoczynku i relaksu.
 
CEL ZAJĘĆ
Program podstawowej nauki pływania obejmuje:
adaptacja wstępna do środowiska wodnego obejmująca min.: swobodne poruszanie się w wodzie, zanurzanie twarzy, oddychanie w środowisku wodnym
zapoznanie się z wyporem wody
leżenie i poślizgi na grzbiecie i piersiach
opanowanie elementarnych ruchów napędowych nogami podczas pływania na grzbiecie i piersiach
elementarne skoki do wody
samodzielne pływanie na grzbiecie przy pomocy kraulowych ruchów nóg
Program rozszerzonej nauki pływania obejmuje:
naukę pływania kraulem na grzbiecie
naukę pływania kraulem na piersiach
naukę pływania stylem klasycznym ( „żabką” )
naukę pływania stylem motylkowym ( delfinem )
skoki startowe i start w stylu grzbietowym
Program doskonalenia pływania obejmuje:
opanowanie techniki pływania 4 stylami pływackimi (styl dowolny-kraul na piersiach, styl grzbietowy-kraul na grzbiecie, styl klasyczny -żabka, styl motylkowy-delfin)
naukę i doskonalenie skoków startowych oraz startów w stylu grzbietowym
naukę i doskonalenie nawrotów (zwykłe i koziołkowe)
doskonalenie techniki pływania (efektywność ruchów napędowych, koordynacja ruchów, ćwiczenia oddechowe)
elementy ratownictwa wodnego
Program pływania sportowego obejmuje:
doskonalenie sportowych technik pływania
doskonalenie skoków startowych i startu w stylu grzbietowym
doskonalenie nawrotów do poszczególnych technik
wprowadzenie elementów treningu sportowego w celu kształtowania wytrzymałości pływackiej i zwiększenia możliwości kondycyjnych organizmu
Copyright ©2019 PRO-SWIM Sebastian Zima, All Rights Reserved.
Liczba odwiedzin: 8622
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem